tisdag 8 september 2009

Update v37!









10 kommentarer:

Anonym sa...

hoppas inte det står HR på den throwupen ..

Anonym sa...

Nääh, det står HK

Anonym sa...

Nej det är klart det inte gör.. Vem skulle vilja skriva HR..!?

Anonym sa...

Jag tycker bruden är grym...

Anonym sa...

det är ingen throw up.

Anonym sa...

några rätt sköna killa nere i sverige skulle nog vilja skriva det lite här och där eftersom det är deras crew.

Anonym sa...

Ser ju ut som en throw up..med fyll though..

Anonym sa...

syns att det inte är det på stilen

Anonym sa...

Förklara gärna hur det syns på stilen..
Kan bli dagens skratt nu när du ska försvara din throw up..

Anonym sa...

Öööh, det var inte mitt inlägg, jag har inte ens skrivit, jag står för vad jag skriver/kommenterar med signatur, bara så du vet i framtiden... /gufs